Niniejszy regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem sklepu funkcjonującego pod adresem https://madrzejecie.pl . Sklep prowadzony jest przez Izabelę Kęska prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MĄDRZEJECIE Izabela Kęska, z siedzibą: ul. Papugi 22/2, 05-500 Zgorzała, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 101317291, nr NIP 7262569207.

§1. DEFINICJE

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://madrzejecie.pl

Zamawiający – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

Usługodawca – Izabela Kęska, z siedzibą: ul. Papugi 22/2, 05-500 Zgorzała wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 101317291, nr NIP 7262569207.

Pacjent – użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą w ramach Sklepu https://madrzejecie.pl czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

§2. KONTAKT

Adres przedsiębiorstwa: ul. Papugi 22/2, 05-500 Zgorzała

Adres poczty elektronicznej: kontakt@madrzejecie.pl

NIP: 7262569207

REGON: 101317291

Pacjent może kontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.

§3. INFORMACJE WSTĘPNE

Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Usługodawca nie jest płatnikiem VAT. Podane ceny są ostateczne – do podanych cen nie są doliczane żadne dodatkowe koszty.

§4. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zamawiający dokonuje rezerwacji, wybierając z oferty usługę i umieszczając ją w Koszyku. Po potwierdzeniu rezerwacji drogą mailową lub telefoniczną Zamawiający dokonuje płatności.
  2. Zamawiający dokonuje płatności przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
  3. Wykonanie usługi następuje w terminie określonym w potwierdzeniu rezerwacji.
  4. Sposób świadczenia usług opisany jest na stronie Sklepu, w opisie oferty.
  5. W przypadku gdy usługa w postaci konsultacji/porady nie dojdzie do skutku – niezależnie od przyczyn – Pacjent ma jednorazową możliwość ustalenia nowego terminu porady/konsultacji przy wykorzystaniu dostępnych form komunikacji z Usługodawcą.
  6. W przypadku gdy po ustaleniach, o których mowa w p.5, konsultacja ponownie nie dojdzie do skutku, traktowane jest to jak odstąpienie od umowy.
  7. Za zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Klient może zapłacić przy pomocy płatności elektronicznych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych Payu.

§5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Pacjent ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie nie późniejszym niż moment rozpoczęcia świadczenia usług (dotyczy porady/konsultacji) lub otrzymania dedykowanego jadłospisu (dotyczy usługi opracowania jadłospisu).
  2. Z uwagi na charakter świadczonych usług (które nie mogą zostać „zwrócone”) prawo Pacjenta do odstąpienia od umowy wygasa z chwilą rozpoczęcia świadczenia porady/konsultacji lub dostarczenia jadłospisu – nawet jeśli powyższe nastąpiło wcześniej niż 10 dni od zawarcia umowy (tj. dokonania płatności przez Pacjenta).
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Pacjent musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie. Pacjent może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Pacjent wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:
a. w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Pacjentowi wszystkie otrzymane od Pacjenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 7 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Pacjenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy;
b. zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Pacjenta użyte w pierwotnej transakcji, przy czym Pacjent ma możliwość podania rachunku bankowego, na który życzy sobie otrzymać zwrot środków.

§6. REKLAMACJA

  1. Pacjent ma prawo składania reklamacji dotyczącej zawartej umowy na odległość. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Pacjenta składającego reklamację oraz żądanie Pacjenta w związku ze zgłaszanymi zastrzeżeniami.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Pacjenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Pacjenta uznał za uzasadnione.

§7. DANE OSOBOWE

  1. Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania usługi i będą w tym celu przetwarzane przez Usługodawcę.
  2. Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
  3. Szczegółowe informacje o sposobie i zakresie przetwarzania danych zawarte są w Polityce prywatności

§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia.
  3. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Zamawiającego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  5. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę.
  6. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  7. Data ostatniej aktualizacji regulaminu – 22.01.2025 r.
  8. Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, który może wykorzystać Pacjent.

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Ja/My ………………………………………………………………………………………………………………………………………* niniejszym informuję/informujemy * o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy *

Podpis Pacjenta(-ów):