Niniejszy regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem sklepu funkcjonującego pod adresem https://madrzejecie.pl . Sklep prowadzony jest przez Izabelę Kęska prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MĄDRZEJECIE Izabela Kęska, z siedzibą: ul. Papugi 22/2, 05-500 Zgorzała, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 101317291, nr NIP 7262569207.
§1. DEFINICJE
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://madrzejecie.pl
Zamawiający – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Usługodawca – Izabela Kęska, z siedzibą: ul. Papugi 22/2, 05-500 Zgorzała wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 101317291, nr NIP 7262569207.
Pacjent – użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą w ramach Sklepu https://madrzejecie.pl czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
§2. KONTAKT
Adres przedsiębiorstwa: ul. Papugi 22/2, 05-500 Zgorzała
Adres poczty elektronicznej: kontakt@madrzejecie.pl
NIP: 7262569207
REGON: 101317291
Pacjent może kontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
§3. INFORMACJE WSTĘPNE
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Usługodawca nie jest płatnikiem VAT. Podane ceny są ostateczne – do podanych cen nie są doliczane żadne dodatkowe koszty.
§4. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Zamawiający dokonuje rezerwacji, wybierając z oferty usługę i umieszczając ją w Koszyku. Po potwierdzeniu rezerwacji drogą mailową lub telefoniczną Zamawiający dokonuje płatności.
- Zamawiający dokonuje płatności przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
- Wykonanie usługi następuje w terminie określonym w potwierdzeniu rezerwacji.
- Sposób świadczenia usług opisany jest na stronie Sklepu, w opisie oferty.
- W przypadku gdy usługa w postaci konsultacji/porady nie dojdzie do skutku – niezależnie od przyczyn – Pacjent ma jednorazową możliwość ustalenia nowego terminu porady/konsultacji przy wykorzystaniu dostępnych form komunikacji z Usługodawcą.
- W przypadku gdy po ustaleniach, o których mowa w p.5, konsultacja ponownie nie dojdzie do skutku, traktowane jest to jak odstąpienie od umowy.
- Za zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Klient może zapłacić przy pomocy płatności elektronicznych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych Payu.
§5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Pacjent ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie nie późniejszym niż moment rozpoczęcia świadczenia usług (dotyczy porady/konsultacji) lub otrzymania dedykowanego jadłospisu (dotyczy usługi opracowania jadłospisu).
- Z uwagi na charakter świadczonych usług (które nie mogą zostać „zwrócone”) prawo Pacjenta do odstąpienia od umowy wygasa z chwilą rozpoczęcia świadczenia porady/konsultacji lub dostarczenia jadłospisu – nawet jeśli powyższe nastąpiło wcześniej niż 10 dni od zawarcia umowy (tj. dokonania płatności przez Pacjenta).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Pacjent musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie. Pacjent może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Pacjent wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy:
a. w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Pacjentowi wszystkie otrzymane od Pacjenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 7 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Pacjenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy;
b. zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Pacjenta użyte w pierwotnej transakcji, przy czym Pacjent ma możliwość podania rachunku bankowego, na który życzy sobie otrzymać zwrot środków.
§6. REKLAMACJA
- Pacjent ma prawo składania reklamacji dotyczącej zawartej umowy na odległość. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Pacjenta składającego reklamację oraz żądanie Pacjenta w związku ze zgłaszanymi zastrzeżeniami.
- Usługodawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Pacjenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Pacjenta uznał za uzasadnione.
§7. DANE OSOBOWE
- Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania usługi i będą w tym celu przetwarzane przez Usługodawcę.
- Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
- Szczegółowe informacje o sposobie i zakresie przetwarzania danych zawarte są w Polityce prywatności
§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia.
- Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Zamawiającego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Data ostatniej aktualizacji regulaminu – 22.01.2025 r.
- Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, który może wykorzystać Pacjent.
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Ja/My ………………………………………………………………………………………………………………………………………* niniejszym informuję/informujemy * o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy *
Podpis Pacjenta(-ów):